torsdag 10 juli 2008

Just kill me

Förra Fredagen blev jag bestulen på min handväska.
Det hela började med att jag lyckades gå ifrån handväskan eftersom jag hade tre tjuriga ungar med mig.
Jag märkte att väskan var borta direkt vi klev av bussen och jag hoppade på en annan buss och berättade om förlusten så han ringde genast till bussen vi åkte med och talade om läget.
Den andra busschauffören var jätteotrevlig och fräste bara att jag skulle vänta till bussen hade åkt runt ett varv och titta själv.
Efter 1,5 timmar (i spöregn) då jag släpat runt tre små frusna hungriga ungar i diverse affärer kom bussen och självklart var väskan borta...
Jag frågade busschauffören om han kunde hjälpa oss att få åka buss hem men han sa att så funkar det inte så då stod vi där i regnet med mer än 1 mil hem.
Som TUR var så kom en bekant förbi med sin pappa och vi fick låna en femtiolapp.
Sedan när polisen skulle titta på övervakningsfilmen från bussen så var den mystiskt försvunnen..så utredningen lades ner.
Farväl plånbok,leg,mobil,medicinburkar,mp3spelare,nycklar osv osv
De senaste dagarna har varit en desperat jakt på pengar..ingen vet vert jag ska ringa eller vem som kan hjälpa till i krissituationer.
Jag lyckades fixa en utbetalning av akutpengar MEN för att få ut dem måste jag ha leg. (Helt sjukt jag vet)
Sen har jag DESSUTOM lyckats bryta tårna - slog i dem i en stol så jag kan knappt gå.
I helgen (imorgon) kommer pojkarna.
Exet ångrade sig nämligen och kunde absoluuut inte ha dem så här sitter jag nu utan tår,pengar,mat eller medicin. Kill me please...

Inga kommentarer:

Hälsa Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se