onsdag 8 juli 2009

Kris

Fan fan fan fan fan!!! Så är vi där igen. Jag är hysterisk. Min hjärna blöder. På riktigt jag tror fan att den gör det!
Fick ett slött sms av min "coach" som talar om att jag inte kommer att få några pengar från försäkringskassan denna månad för att jag missade ett läkarbesök pga att Tyra var sjuk.
Detta innebär att jag måste söka socialbidrag dvs en massa byrokrati och dödsångest.
Och jag som redan kryper på knäna.
Har dessutom lånat pengar som jag bara MÅSTE betala tillbaka om jag någonsin ska kunna se mig i spegeln igen.
Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag går sönder.
Först lyckas min "gode man" få mitt telefoni/bredband avstängt istället för att ordna en avbetalningsplan (som både han och coachen för övrigt sa redan var fixat), sen detta.
Sen ska jag ha pojkarna i helgen och jag har inte ens råd att hämta dem eftersom jag inte har busspengar ens..och att gå en mil med dem känns som ett själkvmordsuppdrag.
Måste försöka få iväg tyra till mamma och pappa i Uppsala. Det är ca 40 mil och INTE gratis.
Jag förstår verkligen inte hur jag lyckas ställa till det så förbannat jämt.
Jag skäms över mig själv. Vill inte alls vara jag just nu. Det gör så ont. Jag HATAR känslan av annalkande katastrof , kaos och hjälplöshet. Jag är inte rustad för det längre. alla de kraftreserverna har tagit slut. Jag studsar helt enkelt inte tillbaka mer. Gode gud HJÄLP MIG!

Inga kommentarer:

Hälsa Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se