lördag 5 april 2008

Pust


Det är ju inte klokt egentligen. Det går ju rätt snabbt bara man tar tag i det.
Satte på musik på jättehög volym,dottern och jag tog på oss solbrillor och sen dansstädade vi som bara den.
Fick muta lite med Lördagsgodis och film ikväll :-)
Jag är grymt arg och besviken på mina småbröder. Orsaken kan jag inte ta upp här men de har verkligen gjort bort sig. Det kommer att dröja läänge innan jag pratar med någon av dem igen.
Min dotter har fått asfaltskritor. Jag ville genast kuta ut och..vad FINNS det mer än hage?
Jag kommer ihåg att vi lekte nåt där man hade rutor..tror jag. Shit,var det så länge sen?
Man blir ju mörkrädd. Såhär kan det ju inte vara..
Nä nu ska jag måla läpparna knallröda och gå ut och mata en gås.
Livet är inte mindre glamouröst än man gör det!

Inga kommentarer:

Hälsa Blogglista.se Topplista Favoritlistan.se